byta blöja, nej tack!

God morgon!
Ville bara säga att jag lever (som kissie säger i sina videoinlägg)

Idag har jag gjort mej skit snygg, jag är inte spec självgod egentligen, tycker att 9,5 tjejer av 10 st är snyggare än mig. Men idag är jag het, fick till sminket, håret och min nya gula tröja!
Malin here i come!

Eftermiddagen skall tillbringas hos malin och hennes sessan. (heter inte sessan men tänker inte avsöja namnet :P)
Vi ska gosa och pussas  jag och sessan. Sen ska jag mata henne och så ska jag lyssna på alla hennes gosiga bebis ljud. Byta blöja och så där överlåter jag till Malin, hehe!

Sen ska vi nog lata oss lite på hennes balkong, passa på när solen är framme, dricka lite kaffe och prata bebis saker, för det gör mammor när man fått barn. Det ser man ju tydligt i sex and the city, så det stämmer säkert skit bra även i riktiga livet!

Svärmor och svärfar ska strax åka hem, med ville. Så håll tummarna för dom att trafiken är snäll mot dom!

Nu är det dags att göra något vettigt!
Puss hej!




Kommentarer
Postat av: Bumlingmamma

Va bra att du har Malins baby att öva på,så du kan bli en toppen moster, när det är dax för M baby att komma till världen =)

2009-04-13 @ 19:22:52
Postat av: Anja

Emmelie....du var jätte sexig i din nya tröja (topp):) Allt sat på rätt plats :p

kram

2009-04-13 @ 20:42:54
Postat av: Anonym

2009-04-13 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0