dvärgar

God eftermiddag, även idag är ja slö på att blogga, har inte så mycket att säga när jag är ledig. Förutom att jag är aphungrig så ja måste laga något!

För övrigt har min käre vän Malin ÄNTLIGEN fött barrn, en liten tös! STORT grattis till dig gumman! Måste få se plutten snart =)

Igår grillade vi som sagt, och sen la vi oss i sängen! Alltid skönt att få sova länge! Kollade lite på sci en kväll, tycker att det är rätt roligt att dom går med ficklampa inomhus när det är dag. Vet inte hur mycket effekt det gör.

För övrigt hade vi en diskussion i fredags hurvida dvärgar har lika stora snoppar som en "fullvuen" människa, eller om den också är mindre.

Vi sms:ade 118100 och fick svaret att dvärgar har möjligheten att ha lika stor snopp som en fullvuxen människa, att man är dvärg är p.g.a benstommen och eftersom könsorganet är benlöst så påverkas inte detta!

Nu känner jag mig lite klokare, gör ni?


nej dags att äta något innan jag svimmar!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: mia

du får hälsa stort grattis.. hoppas hon fick en snabb och inte allt för smärtsamm förlossning!!

2009-04-05 @ 16:32:49
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anja

Du får hälsa Malin från oss och gratta så mycket till flickebarnet.Hoppas att allt gick bra.Vet hon vad hon ska heta?

Kram kram

2009-04-05 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0