Förmaningstalet

Efter en utekväll är jag alltid helt slut och jag vill bara lägga mig och sova! Så det tänker jag göra nu!

R och J bestämde sig för att gå till en efterfest, SUCK! Förstår inte hur pojkarna orkar.

Varje gång R går ut, så håller jag ett förmaningstal.

- Älskling...?
- Mmmm!
- Nu när du går ut...
- Aaah.. (väldigt irriterad för han vet ju hur talet kommer att bli)
- Ta det lugnt, drick inte för mycket, spela inte bort så mycket pengar, bråka inte med någon och framför ALLT väck mej INTE när du kommer hem
- Nej jag ska inte....

02.30...
- Emmelie....
- Mmmm...
- Vakna, (då står han ofta inne på toaletten och kissar)
- Vet du... (och så berättar han något som hänt)....

Samma visa varje gång, min lille plutt, och nu innan han åkte, så bad jag honom att inte väcka mig. Vi får väl se hur det går =)

Sov så gott, det ska jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0