Go GW persson!

jag blir fan förbannad!
Ny går ja in och läste kopian Dessie:s blogg. Likadan som Kissie. Lika fjortis och lika barnslig är båda bloggarna. och ändå så har dom tusen och tusen åter mer läsare än vad jag har!

kan man inte ha en seriös blogg, med lite humor och lite vardag och ändå kunna ha läsare. måste man skriva bah, sminka sig 15 ggr mörkare än vad ens naturliga hy är i. Måste man videoblogga och vara från stockholm?

Irriterad som fan!
Men jag tänker inte kompromissa mig själv utan fortsätter som jag gör, någon gång kanske jag lyckas få mer läsare kanske inte.

För övrigt har R varit kass i magen i tre dagar, men idag ser jag ljuset, idag luktar dom inte apa, fisarna alltså.
Man kanske till och med kan sova utan en klädnypa i näsan i natt. Vore rätt skönt att slippa andas genom näsan när jag sover.

Annars vill politikerna släppa ut Annika Östberg, vi tycker synd om henne tydligen. Trots det att många många andra kvinnor som gjort mycket mycket mindre värre saker (dålig meningsupplägg jag vet, fick inte till de bättre) men dom måste sitta inne, men stackars Annika som suttit i USA i två årtionden, henne vill vi släppa ut!
Läs krönikan i expressen tror jag av GW Persson. Klockren krönika! Go GW!

Snart ska vi se LouLou få hjälp upp i wipeout hon är för tjock så hon kommer inte upp. Inte någonstans. Jag borde nästan sätta på mig en blöja, kommer skratta ihjäl mig!

Yes i know, I'm a bad person! So Shoot me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0