liten snopp...

God kväll!

Kvällen har bjudit på lite läsande, tacopaj och sen lite shopping med S. Citygross, mycket billigt, jag är nog en äkta smålänning för så fort något kostar 10 kr så är jag beredd på att köpa det. Oh glass.... 10 kr..billigt!

Jag vill inte ens ha glass. Jag borde byta jobb till reklam, eftersom jag går på allt, borde jag ju vara bäst på att komma på bra reklamer som lockar kunder. Hm, kanske ett karriärsbyte?

På vägen hem började S prata om Iglesias tror jag att det var, hur han gjort en intervju och pratat om sin lilla snopp. Ah ni läste rätt, lilla snoppen, och i en senare intervju så hade han ju dementerat detta och då undrar ju naturligtvis journalisterna varför han sa det i den första intervjun.

Jag tycker att det är strongt med detta uttalande, om människan nu har liten snopp. Han skryter om det, som pilutta er för att inte ni har liten snopp. Indirekt hyllar han även oss kvinnor med små bröst, för där säger jag pilutta er med stora, för dom hänger och slänger medan mina är fasta som ekollon. Alltid något! Så jag hyllar iglesias eller vem det nu var för detta uttalande. Bra att vara stolt för det lilla man har!

Nu är det desperate, och jag ska äta min choklad och dricka min "blådåre" och hyllar därmed S för hennes bilkörning.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kör som en Blå-Dåre, let´s drink some Blå-Dåre :)

2009-04-14 @ 21:38:54
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0