LYX!!

Jag har insett att jag är lyckligt lottad.

Nu är jag ledig fredag,lördag söndag.  Sen jobbar jag måndag, tisdag och onsdag. Sen är jag ledig torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag. LYX!

Så jävla skönt!!

Imorgon är det lite tvättning och solning på balkongen, det ska ju bli fint väder, så ändrar någon på det tills imorgon så ska jag personligen döda någon där uppe i himlen. Det är inte okej!

Nu ska jag njuta, funderar på att lägga mig badet, lyxa te att lite =)


Sen vill jag skänka en stor kram till mina kära vänner som är så underbara, som kan glädjas med mej när jag har långledigt, som önskar mig en jätte trevlig helg och som bryr sig. Värmer massor!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0