När jag blir rik...

Ska jag....

1. Anställa en hushållerska så jag slipper städa jämt och ständigt

2. Ha en personlig tränare, någon som tvingar mej till att bli fit! 3 timmars träning varje dag

3. Personlig alarmklocka, som drar mej ur sängen, sätter mej i badkaret, duschar mej, klär på mej, matar mej. och som tillslut vinkar av mej till jobbet. (som en bebis alltså)

4. Alternativt inte jobba alls

5.  Skämma bort alla mina bra vänner på utlandsresor och stor shopping en gång i veckan

6. Låta R få köpa både båtar, vattenscotrar och så vidare.

Nu är det ju inte speciellt troligt att jag kommer att bli rik, men om, så har ni min to do list här...

Nu tillbaka till slaveri jobbet, här blir inga barn gjorda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0