Nu är det KRIG!!

Äntligen har ett nytt avsnitt kommit ut med the hills. Grymt avsnitt måste jag säga. ÄNTIGEN sätter någon Spencer på plats! Han är så jävla ohyfsad och otrevlig mot allt och alla. Om ni inte följer the hills så gör det. Finns att kolla på alla avsnitt på mtv.com

Dessutom ikväll börjar Ugly Betty ikväll och dubbelavsnitt av Desperate. Can it get any better?
Dont think so....

Grann dramat fortsätter....

jävla kärring alltså , nu hade hon frågat R om vi hade haft fest på påskafton, medan det i själva verket var hennes grannar som hade fest. Hon sa också att vi spelar musik på nätterna och att vi ska respektera dom för att dom är gamla. HELLO respektera att vi är unga då. Vi för för mycket liv tydligen! och yadayada om allt möjligt!

har lust att gå ner och slå kärringen, R var bara trevlig och skrattar åt det, för en gångs skull vill jag nästan att han ska gå ner och vara otrevlig. Är trött på jävla kärringar som är bittra för att vi är unga och dom enbart har döden att se fram emot.

Tråkigt att dom aldrig går på mej... Men de ska jag nog allt ändra på, jag är trött på att få skit efter skit i ansiktet.
Nu är det krig!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Emmelie!!! Ge kärringen vad hon tål och lite till!

2009-04-14 @ 16:33:08
Postat av: Anja

Nä!!! nu får dom f..n ge sig. Ni kanske ska sala till en dildo så kanske kärringarna blir lite gladare.

2009-04-14 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0