Nuppa som kaniner...

Friday morning!
My boyfriend woke me up at 07.05, and i start work at 07.30. A little bit of a panic there!

But i take the moppe to the job and then i cant fix my hair, and i have a lots of acne in my face so i cant put makeup on. Therefore i only had to brush my teeth and some parfume and then i was ready to go.

Fan vad jobbigt det var att skriva på engelska, tänkte ju vara lite internationell men det slopar jag direkt!

Som sagt är det fredag och efter jobbet ska jag hem och plocka lite och lämna moppen, sen ska jag till malin för lite myskväll med henne och Sessan. Vi ska nog käka något och ha det gutt! Kanske kolla på talang =)

Annars sker inte så mycket med mitt liv, R och jag försökte knåda till en bebis men det är ju inte alltid så lätt att nuppa som kaniner när T är hemma hos oss. Absolut inget illa mot T, men man kan ju inte bara säga, du T nu går vi in i sovrummet i 15 minuter, stanna här och fortsätt titta på tv, som om han vore 5.

Utan det blir ju när man lägger sig som det är läge, och då är jag alltid skit trött och bara vill sova. Inte lätt de där! vi får väl ut i skogen och nuppa. Som två kaniner :P

Back to work my friends, have a nice day and i talk to you later!
Tadaaa..

Kommentarer
Postat av: Jimmie

haha ;-) skicka över tomas till mig!

2009-04-17 @ 10:08:19
Postat av: Emle

ska bli ;)

2009-04-17 @ 10:56:22
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0