Oavgjort...

Suprisen som jag fick var en liten liten mini-pc. Skit söt, acer, blå. Kommer ett mms med en bild =)

Försöker lära mig den lille skiten och försöka träffa rätt på knapparna .

Imorgon ska jag åka moppe till jobbet, gäller bara att komma ihåg att jag ska åka moppe så jag inte gör som vanligt, dvs pker buss. Haha. På kvällen blir det bio besök, om det fortf är aktuellt för köra Sara. Hon har haft en jobbig dag idag!
Dessutom spelade ´Kalmar lika mot gävle idag. INTE bra alls!


Tråkigt inlägg de blev nu, ja ska bättra mig tills imorgon. Nu ska ja sova strax!

Natti natt....


Kommentarer
Postat av: Kia

Klart vi måste komma iväg på bio i morgon. Det fixar sig :) Jäkla häftig pryl du har i din hand. Frågan är om du kommer att vara pratbar på annat sätt än via nätet? ;)

2009-04-06 @ 21:59:44
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi går på bio imorn, messade men du sover nog? Puss

2009-04-06 @ 22:27:16
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0