otrolig talang...

Nu när jag äntligen lärt mig hur jag lägger upp you tube film på min blogg, så kan man inte göra som man brukar på just den filmen.

Så jag gör som jag gjort tidigare, jag länkar, här är den: http://www.youtube.com/watch?v=FvuBz8ZdU6c&feature=related

En otrolig kille, vilken röst, jag som inte ens kan få mig själv till att tro att jag sjunger bra i duschen!

Kvällen var bra med kladdkaka och lite Sally. Over head scenen var bara klockren, jag letade efter den så ni skulle få se, men fanns tyvärr inte, så ett tips är att se Sally avsnittet som heter reklam. Sjukt roligt!

Imorgon sovmorgon och sen jobba till 20, inte så farligt faktiskt!
Sov så gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0