Sexuella, isabella....

nu är jag halvvägs på denna fredag som inte känns som fredag!

Jag har fått godkänt att J att skicka över T till honom när jag och R  vill nuppa. Visserligen kommer han ju fatta det också men ja får väl säga till T att han ska gå upp och låna en kopp socker av J,

Så fort han stiger utanför dörren, slänger jag mig på R och sliter av honom alla kläderna. (En snabbis kallas det visst)

Väldigt sexuellt det blev här på bloggen!

Idag var det så förbannat kallt att köra moppe så jag gjorde nästan en dum dummare när dom åker till aspen på moppen och det är så kallt att hela moppen välter ;)

Skönt att det inte är så på eftermiddagarna! :)

Kommentarer
Postat av: Kia

Haha, du är för skön!!

men är R med på allt det här?

2009-04-17 @ 12:52:43
Postat av: Emle

jag vet faktiskt inte, jag har inte frågat :P Jag bara vill knulla och då får han gilla läget :P

2009-04-17 @ 13:22:52
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Kia

Fan, bra sagt!!

2009-04-17 @ 13:39:35
Postat av: Jimmie

än har han inte hämtat socker ;-)



du får messa ett kodord, så ja vet att de ska ta en stund innan ja släpper tillbacks han ;-)

2009-04-18 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0