tacksammaste jobbet

Idag är en riktigt bra dag, det känns som fredag. Tänk vad lite sol kan göra folk på gott humör. Fantastiskt! Måste vara världens mest tacksamma jobb att vara solen. Alla blir glada när du kommer, och när du försvinner är det aldrig ditt fel utan molnens.

Efter jobbet ska jag köpa mej en väska, jag tror det iaf. Är rädd att jag blir lite besviken när jag kommer fram och ångrar mig. Men då får jag väl köpa mig något annat istället ;)

Än så länge så märks inte några april skämt. Gäller att hålla den tanken fräsch annars är de så lätt att man blir lurad.

Nu ska jag ut och gassa i solen en stund!
Sen blir de stan med Kia och ev Sara.







jag gör det nog imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0