tånagel mår inte bra...

jag är sjukt glad att fattigbloggen finns. Så många kommentarer och människor som är engagerade och alla skräck historier som man får läsa om.

Det här var exakt vad sverige behövde! En sann-sägare! Som själv testar på hur det är, tyvärr är en månad alldeles för lite tycker jag! Sen kanske det inte är så roligt att testa på att leva på socialbidrag men det vore nyttigare om det höll på ännu längre!

För övrigt ser mitt ansikte lika förjävligt ut som innan, ÄCKLIGT är vad det är! I eftermiddag ska jag äta mat och sen ska jag ut på långpromenad, jag fick med mig C. Hon ska för övrigt göra en tånagel idag, hennes egna mådde inte så bra!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0