min pappa och jag...

Då har man nått den milstolpen då ens far fyller 50! Och som vanligt står man clueless med vad man ska köpa honom.

Min far och jag har kanske inte den tätaste kontakten med varandra. Varje gång man ringer hem, och det är pappa som svarar, så frågar man hur det är. Bra är svaret och sen direkt så säger han: Vill du prata med mamma?


och sen är samtalet över! Vilket inte gör det lättare att handla en present!

Så nu är det ni mina vänner som ska komma med lite förslag

Nu börjar jag bli sugen på mat, M flashar tuttarna när hon pumpar lite mjölk. Ska snart måla naglarna, då får ja gå ut på balkongen när ja ska ta bort det gamla, allt för att inte Sessan ska fara illa ;)

Nu har jag gjort mitt internet fönster litet igen, jag fattar inte hur jag lyckas, så därför kanske jag har en massa stavfel, för jag ser fantamej inte vad som står på skärmen. haha!

Håller tummarna för er nu att ni vinner!


Älskar dig


Kommentarer
Postat av: mia

nä de e inte de lättaste särskilt när karl aldrig önskar sig något!!!

2009-04-24 @ 07:19:52
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: pappis

älskar dig oxo men jag har inte så stora krav och önskemål.

Överraska mig....:)

kram på dig

2009-04-24 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0