Ärrad för livet.

Sara ville skratta, jag är inte så bra på att vara rolig på kommando

Däremot så satt jag idag på lunchen och funderade på det här med bestick.

När jag var liten, i skolan, så hade vi bordsvärdar, där man fick duka bordet varje gång det var lunch, man hämtade mat och ställde på bordet, och när man gjort det, så fick resten av mina kamrater komma in för att äta.

Eftersom jag är vänsterhänt, så lade jag alltid besticken åt "fel håll", vilket jag alltid fick bastning för av min lärare Inger. Inger, ja gud hon var en sträng lärare, hon lät som en brummande björn varje gång hon var arg, och lita högljud var hon när hon skratta!

Hur som haver har Inger ärrat mig för livet, jag kan inte duka ett bord utan att få ångest för att jag ev lägger besticken åt "fel håll"

Dessutom har jag fått en tvångstanke på hurvida det alltid är kallt om man drar kranen åt vänster och varmt åt höger. Är det olika på olika kranar. Jag tror vår är bakvänd nämligen. Nu kan jag inte öppna en kran utan att tänka på det! Jag har ännu inte kommit fram till någon bra slutsats.

I am seriously fucked up! Dessutom ska jag få ansiktsbehandling och en suprise när jag kommer hem!

Lovley!

(inte så roligt sara jag är ledsen)

Kommentarer
Postat av: Bumlingmamma

Stackars dej =) Vem ska göra ansiktsbehanlingen på dej? Suprise Vad spännande...firar ni något eller?

Puss

2009-04-06 @ 17:51:00
URL: http://bumlingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0