You always miss a best friend

Kvällen har varit undebar, jag kan egentligen inte förklara varför. Jag har tvättat, inte speciellt kul faktiskt. Men Sara är glad för sin nya dator och kvällen är rätt ljummen och det regnar lite smått. Det luktar sommar och man inser hur bra man har det.

Nu sitter jag i soffan, jag har vikt ALL tvätt, allt är i princip rent här hemma, i klädväg i vart fall.

Är skit nöjd, grabbarna sover och jag kollar på the hills. Har sagt det tusen och tusen gånger, Lauren verkar vara en sån jäkla bra vän. Tycker att det är tråkigt för henne att hon ej är vän med Heidi. Men så är det när Heidi inte ens försöker, hon släppte deras vänskap bara så där och väljer killen framför sin vänskap.Skitdålig stil! Men vissa vänskaper är menat att hålla och vissa inte. Man kan inte göra allt i en vänskap, båda måste ju försöka.

Nej åter till the hills, har massor med avsnitt kvar och jag är ju LEDIG imorgon så jag kan vara vaken hela natten om jag vill ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Kia

Visst är livet allt bra underbart!

2009-04-08 @ 23:22:42
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0