dagens snackis...hot or not

okej, det här med svininfluensan sprids som en löpeld.
Vissa hävdar att den är jätte farlig, andra hävdar att den är precis som en vanlig influensa.

R och jag kom in på detta igår vid läggdags, då han säger MYCKET övertygad, att JAG måste ju minsann ta detta vaccin mot detta farliga virus.

Jag däremot är mer övertygad om att denna influensa inte är så farlig som man påstår, jag är också övertygad om att jag inte vill ta ett vaccin när jag inte känner att det är tillräckligt beprövat!

Vad säger ni, om svininfluensan.
Ska man ta vaccinet?

HOT or NOT?

Kommentarer
Postat av: mia

nä o särskilt inte så prövat för gravida.. läste nån stans att barnen skulle vara en viss ålder innan man fick ge dem vaccinet men undra hur man kan ge dem de då när de ligger i magen??

jag tog ju influensa sprutan när jag jobbade hos er ju och de e ända gången jag åkt på influensa så var de då.. inte kunna äta på 4 dagar o nästan svimma inne på berga centrum ingen hit... nä jag väntar o se om de e som me fågelinfluensan.. men köp hem handsprit iaf!

2009-08-26 @ 20:34:52
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anja

Nu säger dom ju att man kan bli lam av vaccinet. Det är ju alltid bra att vara noga med handhygienen,och att man inte tar i allt med händerna när man är ute. Man kan ju faktiskt ta i handtag med tröjan,osv....

2009-08-26 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0