det ligger i luften...

Förlåt för uruselt uppdatering.

Dagen har varit seg, eftersom jag själv är mycket seg. Vaknade hos Malin, åkte hem tidigt och sedan kom A på besök på lite kaffe och skitsnack som vanligt.

Vi kom in på det här med vänskap och hur man beter sig som person mot sina vänner.  Varför man beter sig som man gör.
Efteråt när A åkt hem fortsatte jag och tänkte lite på det där, och gjorde mej själv nog lite förbannad.

Förbannad när folk inte riktigt säger sanningar till en. Man känner själv att inte allt är som det ska. Men ingenting sägs om det och jag avskyr verkligen det.

Så nu ska jag fösöka ruska av mig känslan av detta och inse att det inte är hos mig problemet ligger. Det ligger inte i mina händer. Jag får avvakta och se.

Kvällen bjuder på Carro, vilket alltid innebär skratt och gottigheter ;) (idag slutar även hennes diet vilket jag tycker är bra)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0