jag ska bara ha ett barn =)

Nu har det sjunkit in lite grann.

Jag ska ha ETT barn, bebisens hjärta har jag sett bultande på ultraljudet. Dock inget kön, men det känns inte som att det gjorde så mycket. Inte heller gjorde det så mycket att födelsedatumet flyttades fram en vecka.
Så nu är det 4 mars som gäller.
så antal dagar kvar är helt fel på min blogg,

min bebis mår bra och det är bara ett barn, så jag är nöjd!

Kvällen går lite i feststil. Vi på jobbet ska ha lite partaj.
Får se hur länge man orkar med!

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh...vad roligt att du har varit på ultraljud och sett det lilla hjärtat ;).

Lite tur var det,att det bara var ett barn. Dubbla barn dubbelt jobb :)Kram

2009-08-28 @ 16:45:15
Postat av: Mamma

Håller med Farmor Anja =)

2009-08-28 @ 17:53:28
Postat av: pappis

men jag vet va d blir....:))

2009-08-29 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0