nu är emilia dopad....???

Dagen har varit lång, vilket är skönt eftersom imorgon börjar "vanliga livet" igen.

Dagen började hos Malin där jag hade sovit, upp och in i duschen och sedan sminka över mina TUSEN finnar. Groose jag vet men dom är där, gilla läget.

Kl 11 börjde dopet och Malin hade prickat in högmässan. Hade stora problem med den här kyrkgrejen men det kommer i nästa inlägg.

Emilia skrek inte ett dugg och nu är hon dopad, som vi kallar det ;)

Efter blev det smörgåstårta (tycker ju inte om smörgåstrta) så Ida hade lovat att ta min bit om jag tar lite. Så ser det inte så dumt ut inför Malins alla släktingar. Dock var det ju tonfisk i den vilket inte Ida tyckte om. Så försökta äta lite av brödet iaf =)

Godare var det med after eight till kaffet ;)

När jag kommit hem så cyklde jag till konsum, skulle köpa hem grejer till tacos. MUMS!
Hade förberett allt och vi var nog ca 1 min ifrån att äta då richard inser att jag köpt några jääävligt konstiga bröd.

SNÄLL FLICKVÄN SOM MAN ÄR, så cyklar man ÄÄÄNDA tillbaka till konsum och köper nya och tillbaka.
Let me tell you att min sambo ow me big time.

Så mat och film och nu lite unga mödrar.
Härlig söndag detta!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0