oma unt opa

Det är snart 2 år sedan jag var hos farmor och farfar. Igår var det dags för ett besök.
Farmor fyller 85 år!

Min farmor och farfar är fantastiska, när farmor var 82 och farfar 83 (tror jag han var) så åkte dom iväg i 14 dagar till nairobi Afrika. För lite semester! Hur fräckt är inte det!

Nu är farfar inte lika klar i bollen, utan kan berätta samma historia om och om igen. Men han är så härligt! Farmor är mer sig lik och det är så härligt att vara i deras hem där man har så många minnen.

Man hoppas att ens egna barn får sånna minnen hos mina föräldrar!

Hemma i kalmar får vi besök av G och Y. Kommer hem imorgon så jag missar inte så mycket! Som tur är!

Snart vankas det mat, sen ska jag nog ut och kolla vad Tollarp har att erbjuda!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: mia

åååh njut lite för mig me!!

2009-08-01 @ 12:28:27
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Kia

Visst är det underbart med olika generationer? =) Klart du är min vän, fattas annat!!

Hoppas vi ses snart.

Kram

2009-08-01 @ 16:16:53
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0