skratt och gråt. den perfekta kvällen

goder afton!

Vid sex åkte jag till Linnéa. Vi köpte gott godis och hyrde två mycket bra filmer.
Så nu har vi skrattat åt Bolt som vann 100 m herrar, OCH slog världsrekord.

Dessutom grät vi en skvätt , efter det kramades jag och linnet, för nu åker hon till sydkorea i 4 MÅNADER. Blir så himla tråkigt utan henne, och jag kommer sakna henne massor. PLUS att jag kommer typ vara gigantisk när hon kommer hem =)

Sen var det dags att gå hem till Malin, som så vänligt öppnade sin dörr och säng för mig. Där jag alltså befinner mig nu.

Här ska jag sova, för tillfället är Emilia lite orolig, så det här kanske blir en uppesittarkväll för oss.
Time will tell! En annan har ju faktiskt en veckas semester till så jag kan faktiskt vara uppe.
Till skillnad från folk som t.e.x JIMMIE......MOHAHAHAHAHHAH.....

Morgondagen går i shoppingens dag då M ska kolla på dop-present till Sessan.
Jag ska med och vara smakråd. *asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0