alla vill vara min vän.

Är ingen speciell facebook nörd, går mest in där för att hålla koll på min sambo så han inte webbflörtar ;)

Igår hade jag en vänförfrågning vilket liksom är höjdpunkten på FB.
Att det finns någon där ute som vill bli min vän. MIN VÄN, frågar mej! FANTASTISKT!

problemet var att denna person, har sökt upp mej, på leta vänner. Hon tror jag inte är svensk, iaf inte om man kollar på namnet, och jag har ingen aning om vem personen är. Tänkte att jag skriver och frågar. Man vill ju inte vara ohyfsad. Jag tar ju alla vänner jag kan få.

Idag när jag loggar in, står det 2 vänförfrågningar. VAD är detta? Har jag gått och blivit poppis helt plötsligt.
Går in och ser ännu ett konstigt namn, där han även har sökt mej på hitta vänner.

Nu letar folk bokstavligt talat efter mej. Fantastiskt roligt!
Tänker tacka ja till alla. Ja menar, vem är jag att tacka nej till vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0