and the monster is...

Sorry sorry sorry för bad update!

Sjukt trött är jag nu efter maten, ögonen går i kors, skulle verkligen behöva vila mej lite känner jag.
Dock jobbar jag. så det är bara att bita ihop, efter jobbet ska stylingen fortsätta, och 18,30 är det dags för julbord. fy fan vad gott!

Idag kommer babe hem, i helgen blir det installation av dusch, ni kan ju fethaja att min sambo kommer vara som ett vilddjur om han inte får ihop den.

Därför är det min uppgift att se till att hålla honom mätt och belåten med mat och kaffe. Gör jag inte det finns de nog ingen lägenhet kvar ;)

Men ska inte ta ut något i förskott, kanske inte alls är så svårt :P




Kommentarer
Postat av: evelina

Lägg in en bild så man få se hur fin du ska vara ikväll =)

2009-12-04 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0