kvartal 2 april-juni 2009

April

I april skedde det en massa roligt, intriger och smått och gott.


I april kom jag på min sambo med att han inte riktigt bara känner vänskapsband med sin kompis J. =)




I april kom solen, jag hade min första solning och grillning denna månad. Skönt!

Vi hade dock problem med våra grannar som ringde och klagade för att min sambo tydligen är lite kriminell. Kroppsvisiterad av polis var tydligen ett av ryktena. Hm....

I april blev min kompis Mamma till Emilia, hjärtat i våra liv =)





svärmor på besök, de testade nya jazzucin i nya badrummet. R så stolt så!




I april började även mitt hudproblem irritera mej.



i april letade jag även efter en ny drömprins, gick sådär, jag nöjde mej till slut med den jag har!




Det var även i april som vi hittade vår bästa vän, RUMMIKUB... =)

Roligaste helgen ever!!





MAJ

I maj skedde inte speciellt mycket om jag tittar tillbaka, eller så dokumenterade jag inte så väl. Take a pick!
Dock hade jag mitt hår på utväxt, håret på benen. Dags att testa vaxning.

Var sådär roligt.. tänkte lägga ut bilden igen men insåg att jag tappade många läsare vid det tillfället, så jag avstår!


Vi grillade lite under maj, och jag var trött. Just de, ja var trött!

JUNI

i juni var det dags för vår efterlängtade resa till Spanien, jag var som ett litet barn inför resan och jag blir det varje gång jag tänker tillbaka.
Sjukt roligt hade vi, skabby, norrmannen och hans förbannade rödvin och massa annat internt som skedde.

NOBODY ACT LIKE YOU DID!!!!







I juni var också första och sista gången jag tittade på allsång på skansen.

i juni var ÄVEN den månad jag klagade på att jag var så trött, detta taget från ett inlägg...
jag citerar:

why oh why?

Fortfarande ingen förbättring med tröttheten. Sjukt jobbigt!
Nu är det halvtid!
De ni människor, det är något att vara glad över.

Dock så ska vi "städa" hemma när jag kommer hem, trots att allt jag vill är att lägga mig på balkongen, med markisen nere och bara SOVA!

Varför gud, varför?




ja och så dog ju micke jacksson också,, buhu...

Summa sumarum, trots all trötthet var SPANIEN den största lyckan detta kvartalet!

Och i princip samma dag som jag kom hem, gjorde vi ett litet pyre (men det vet ni inte om förrän nästa kvartal ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart menar jag inte dig :)

2009-12-29 @ 17:55:29
URL: http://mallankriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0