fullständiga rapporten!

jaha nu är det kväller, det känns som att klockan typ är två på natten. Men ikke!

Rapport för hur hela bygget gick kommer här.

R går upp, ringer Thomas som kommer förbi på kaffe och dusch bygge. Efter lite plockande börjar dom med att sätta upp ramen. Går sådär, efter ca 1,5 h och lite svordomar hör jag hur R börjar säga att näe nu ger jag fan upp.

Får lite panik känsla, men då dyker Alex och Sandra upp, alex hjälper till och då börjar det hända lite mer iaf.
Vi tjejer (och D) åker iväg och handlar lite.

När vi kommer hem är duschen uppe, bara de små detaljerna kvar. Små detaljer tog rätt lång tid trots allt. När allt är inkopplat vill inte värmen på vattnet riktigt hänga med. Så ut med duschen igen och skruva och dona.

Nu verkar allt fungera som det ska, R längtar tills han får testa, men nu har vi gäster och jag ska vara social!
Imorgon är det jobb.....behöver jag säga mer...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0