grande planeros

Ja eller något sånt!

Nu är det mindre än en halv arbetsdag kvar och sen har jag helg. känns fruktansvärt...BRA!

Jag har ju dock stora planer för helgen, får se vad jag hinner (läs orkar) med.

Min lista
- Ska försöka hinna tvätta ikapp min stora tvätthög jag har hemma.
- Laga knäck och kola (gammal jultradition som jag och Malin startade för några år sedan )
- Handla julklappar till lite familj.
- vila vila vila (hinns alltid med)

Det är det än så länge, sen är det ju så mycket mer jag vill, men där kroppen faktiskt skriker STOPP!
Så ska lyssna lite men jag ska hinna med allt de där. Annars kommer jag aldrig att göra det!

Ska ni göra i helgen då??

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Hej Em, misstänker att det var du som skickade sms till mig? en del som hört av sig som du säkert förstår. Vet inte om R pratat med gustav för jag bad honom förklara. Hoppas allt är bra med dig och magen, tänker på er! kram

2009-12-10 @ 16:17:22
URL: http://ycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0