ikväll ska vi fira jul

Hej!

Förlåt tog en liten blogg ledighets dag igår!

Igår dök min syster och Alicia upp hemma hos mej, Mia skulle klippa mej och sen skulle jag vara lite barnvakt medan hon sprang på stan.

Sen kom svärmor och gänget, blev lite drama där men det har lagt sig nu ;)

Efter klippningen så åkte mia till stan och jag lämnades med en då sovandes Alicia. Efter en stund vaknade hon och jävlar i min låda vad hon skrek. Ett riktigt Emmelie humör!

Försökte trlsta, gick inge bra alls, så jag till slut gav jag Alicia till Anja medan jag försökte göra mat. Hon tystnar och är skit lugn.

Liiiiite knäckande för självförtroendet måste jag säga. Så tyldigen är jag inkapabel till att tysta ett barn.
Efter maten höll hon sig lugn, resten av la familia åkte iväg och jag och Alicia lämnades ensamma. vi sov på soffan hon och jag lagom tills Mia kom och hämtade upp odjuret!

Efter detta hamnade jag i en sömnkoma , så inget annat än att jag sov, eller halvsov på soffan skedde.
Roligt!

Nu blir de bauhaus, mediamarkt och lite annat. ikväll ska vi fira jul!
öppna paket!
Avis ni blir nu va =)


Kommentarer
Postat av: mia

nää hon e inget odjur =(

2009-12-20 @ 13:07:58
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0