kvartal 4 okt-dec 09

i oktober var allt egentligen en rätt blurrig historia. Ja ni vet med tröttheten.

Jag hittade dock min far på google. Mycket fyndig tycker jag, pappsen höll dock inte med. Tydligen var det inte han, utan Ghandi?



och ja just det jag, i oktober började faktiskt kamp nr 2 om vårt badkar. Det läcker!!
(ja eller läckte är det ju nu)

och det var kanelbullens dag i oktober och inte en endaste bulle fick jag :(

i oktober var även månaden då jag lystrade till namnet "vad tjock du är" och inte Emmelie.


Första bebismage bilden...

NOVEMBER

I november försvann prickarna, på datorn alltså. Frustrerande tid det där...

och baloo hittade en ny sovplats.




Pregzilla bonade hemma en del i november också, det var stor städning och bullbakning x2 om jag inte minns helt fel!
Remember?



I november bröt min acne ut, jävla skiiiit ansikte!





I november var jag även halvvägs i graviditeten. Hurra till mej!



I november pratade jag en hel del om svininfluensan, ÄN idag har den inte tagit mej! HAHA.
det var även i denna månad jag insåg att det är fantastiskt DYRT att dö i sverige.

I november var ju även den månad då jag besökte ULLARED för första gången! halleluja vad roligt vi hade!

och det var även i denna månad som mitt andra stora hormonutbrott ägde rum, SAMTIDIGT som jag var dunderförkyld.

i november beställde vi även bebisvagn, så det är klappat och klart...

och det var i november jag insåg att jag alltid tar bilder vid min busshållsplats ;)



I november drog jag även igång min bebistävling, gissa längd, vikt och kön på bebis. Fortfarande inte kommit på ett bra tips, så har ni förslag så hojta till =)

DECEMBER

I början av december skedde inte så mycket, försökte hinna med mina vänner, men energinivån går definitivt på sparlåga och att ens hinna med att sova känns som en utmaning.

Vi sålde badkaret och skaffade oss vår dusch, som numera är min bästa vän =)



I december blev jag även bästa kompis med Brynolf, en liten cavalier valp ;)

Det var även i december som jag såg andra delen av twillight filmerna, sicken hora hon var, dessutom började jag käka lite järndroppar, förjävligt smakade dessa!

I december hittade jag bristningar på vaden och det har faktiskt dykt upp en liten på magen. KATASTROF!

Det var även i denna månad som folk jag absolut inte har någon aning om vilka dom är, börjar adda mej på FB. Trevligt för visso!

Det var även i december som jag upptäckte ett jag KAN spricka på sex olika ställe, och därmed är förlossningen INSTÄLLD.

Det var även i december som julen knackade på, julklapparna likaså =)



Det var även i december som Emmelie bytte karriär från TL till fotomodell.

Tyra Banks, släng dig i väggen!



Nu sitter jag här, i morgonrock på nyårsaftons dagen. Richard och jag ska gå och handla till tacos ikväll, lite ost och kex. Jag, han och Thomas ska mysa tilllsammans och "ringa in" det nya året.

Efter imorgon kan bebis komma när han vill, om han kommer ut frisk vill säga. Annars får han gott stanna kvar där inne.

Under 2010 kommer det ske rätt mycket nytt och spännande. Skrämmande saker och känslor och tankar man aldrig haft innan.

En bebis att ta hand om, att inte jobba som man har blivit så van vid. Att inte bara kunna göra vad man vill, när man vill.

Summa sumarum har det väl varit ett helt okej år, det är lång tid , 365 dagar. så det kan ju aldrig bli perfekt!
Men man har haft glada stunder, roliga stunder, ledsna stunder och det är väl det livet egentligen handlar om.

Däremot ska 2010 ENDAST vara glada stunder. Så inga dödsfall i år tack!

Puss och kram!
Gott nytt år
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0