mothers, look here...

God morgon på er!

Nu är jag på jobbet! Har fått rätt mycket gjort ändå måste jag säga på den här korta tiden. Tar mej då tid att skriva en liten kortis!

För er som missat det så är det ju så att jag är sambo med min kille Richard. Richard och jag är rätt så olika varandra. Fast ibland väldigt lika. Vi är väldigt lika när det gäller att vi är envisa.

Igår påbörjde vi en störst bäst och vackrast tävling. Och nu söker jag alla föräldrars stöd. Alla mammor för att vara exakt.

Försökte få min sambo att höra av sig lite senare igår kväll , det vore ju faktiskt roligt att ibland prata mer än 5 min om dagen.

- R säger då att ja får se om jag orkar det, är så trött.
- ja fast jag är ju också väldigt trött, , säger jag. Men det vore ju roligt att prata mer än 5 min om dagen.
- Ja fast du förstår ju inte. du har inte lika tungt jobb som jag har säger han.
- Näee kanske inte, men jag går runt och bär DITT barn. Det är rätt tungt.
- Ja fast du jobbar inte lika långa pass som jag.

DÄR gav jag upp!

helt ärligt, han fattar inte hur det är att känna sig som en valross, flodhäst, flåsande, flämtande och pustande kvinna. PÅ SAMMA GÅNG.

Så nu vill jag ha era fina, stöttande kommentarer om att jag faktiskt har en poäng!
Det borde inte vara en störst bäst och vackrast tävling, men han fattar ju inte.

DU FATTAR INTE!!

nu bryr jag mej inte idag längre egentligen! Jag släppte det, men var tvungen att få fram min poäng!


Kommentarer
Postat av: mia

nä du den som lyckas pränta in de hos sin sambo e inte dålig.. de e först när man gått över 2 vveckor som de faktiskt fattar att de där e nog tungt.. =) o de e ju då man vill röra på sig för att få igång de och DÅ tycker de att man ska vila och vill passa upp på en..



jag brukade säga till mathias att jag kan visa hur foglossning känns.. o så hotade jag han o sparka mellan benen.. =)

2009-12-10 @ 13:30:59
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

Stackars lilla Emmi =)Att vara gravid tär på kropp och själ!!! Sen med alla hormonerna som rusar runt i kroppen, gör ju inte saken bättre!!

Skickar varma, upp piggande kramar i massor till dej =)

Puss och kram

2009-12-10 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0