perfekt knäck va!

God morgon vänner!

Igår var en hård dag, även som dagen innan. mycket att göra därav dålig update. Kommer att bli ändring på det nu när det blir lite jul-ledigt =)

När jag kom hem igår kollade jag på simpsons the movie med min sambo, och la mej i god tid.
Lika trött idag dock. Haha!

Idag ska julgranen upp tänkte jag, ska dammsuga och svabba och försöka hålla ordning tills imorgon när svärmor och gänget kommer ;)
Får se om jag lyckas, min sambo är ju trots allt hemma. Haha!

Ska även försöka lyckas göra mina ischoklad som jag skjutit på nu i typ en vecka. Skall även försöka göra mej lite fler knäck. Dom jag gjorde med Sara är PERFEKTA! helt ärligt, dom kunde inte varit bättre!

vi är grymma!
Back to work, talkt to ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0