sex is the only way..

God morgon!

Toppen torsdag, trots att jag måste trotsa kylan och GÅ bort till berga. Ska ta ut pengar.

Badkaret är sålt, R mycket glad! Fick dessutom 2 papp mer än vad vi lagt ut det för. ME LIKE!

Dagen blir jobb jobb jobb, ska försöka smita hem liiiite tidigare så jag hinner duscha, mitt hår vill inte alls som jag vill om jag duschar samma dag som det ska stylas. I NEED SOME DIRT!

För övrigt sov jag mycket gott, och hade jag inte känt typ alla mina läsare nästan hade jag avslöjat min dröm, men det handlar ju om sex och mer än så kan jag ju inte skriva. dessutom läser ju både svärmor och morsan bloggen.

Så ni får nöja er med att gissa. haha!

Se ya later!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sen när blev du pryd Emmi? Vi klarar nog att höra din dröm! så tänkt inte på det!!! fram med alla snuskiga detaljerna bara hahahahah

puss

2009-12-03 @ 17:25:33
Postat av: Anja

Du är rolig du....men det är sant, man kan ju inte berätta allt ;).

2009-12-03 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0