is she a liar?

Det roligaste med gårdagen var faktiskt när jag skulle hämta mat. Det finns i princip bara ett place, så gilla läget och hämta mat där. Där jobbar en rätt ung kvinna, som man liksom alltid hejar på då när man kommer in.

När jag ska betala fäller hon kommentaren
- Är det snart dags eller? (hon)
- Alla påpekar hur stor jag är, säger jag och skrattar, men det är faktiskt 13 veckor kvar
- jasså säger hon, men du är ju inte så stor.

Någon mer än jag som tror att hon ljög, raise your hand!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänker jag inte göra!!! Hon sa sanningen...det är du som fått för dej att du är stor!! Du är så gullig med din LILLA mage, så det så!!!

Puss

2009-12-03 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0