Första delen av året jan-mars 09

Okej det närmar sig nyår och dags att summera året som gått.

i januari kom jag tillbaka till blogg.se efter att ha bott på finest.se ett tag.
Först i feb kom jag igång.

FEBRUARI
I  februari var jag rätt upptagen om jag jämför med nutidens umgänge.

jag umgicks med Ewa och då var vi mycket tuffare än nu.



Det var pulka åkning som gällde, har fortfarande mardrömmar om denna backe.



Jag kia och Sara var duktiga på att bowla och bada. Något som helt försvunnit på kartan.
Vet inte hur vi lyckades med detta. Mycket tråkigt!

I Februari var jag även grymt på när det gällde monarkin, dissade den flertalet gånger. Orka engagera mej tänker jag nu.

MARS

I mars, närmare bestämt den 2:e mars,  började vår renovering av badrummet. Den hemskaste tiden i mitt liv. Flyttade hem till Malin i en vecka. Då var Malin nyinflyttade i sin lägenhet kan tilläggas.


Badrummet var ju ingen hit kan ju tilläggas, kolla den fulaste färgen i världen på ett golv! USCH OCH FY!

Dramat med badrummet stannar inte här då jag ett par gånger har skrivit hur jag och min sambo inte riktigt kommer överens om saker och ting. Badrummet slet på vårt förhållande helt enkelt.


Jag hade stor noja på kinder choklad, många inlägg om detta i mars och det var även i mars jag hade min första utgång efter nyår. Ingen fest prisse här inte.

Jag experimenterade lite med mitt hår, och min syster hade hormon utbrott, som jag nu COMPLETELY understand =)



Det var ju även i mars som tingeling låten slog igenom i Sverige och i mitt huvud.
Det tackar vi för att den gick snabbt ur tiden, dock hade jag och Carro mycket roligt åt denna sång.


Jag fick mitt första riktiga astma anfall i mars (gud vad man glömmer)




Andra utgången i mars, jäklar ja kanske är lite alkolist trots allt. I mars så jagade jag och Carro Gert Fylking på Harrys, vi lyckades.
På unisex toan slet vi tag i han för ett kort. Se så stolta vi är ;)




Strax efter detta inlägg hittar jag ett festinlägg hos Sara. tre gånger på en månad, must be some kind of record!


Första kvartalet, trots tre utgångar klagar jag i nästan varje inlägg på hur trött jag är.
Kanske på grund av alla fester jag var på =)

Det var min första tid året 09.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha. Hoppas julen varit bra vi måste ses snart och skvallra.

2009-12-28 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0