vad gör pensionärerna uppe så tidigt?

I know!

I had an apiffeny!

Varje morgon när jag går till jobbet så är i princip varenda panshis uppe (pensionär alltså)

Varje morgon så svär jag åt dessa människor, VAD gör dom uppe kl 7??

SOOOV, vila er! Vad ska dom promt göra uppe så tidigt? När jag MÅSTE gå upp så tidigt. Det är orättvist, det är hånfullt av dom.

och det var då det slog mej.....

NU, nu har jag äntligen kommit på varför dem är uppe så tidigt.
Det är ju för att sätta på kaffet, förbereda sina smörgåsar med ost och skinka på. Slå sig ner vid köksbordet och titta ut för att håna oss unga människor som arbetar.

Eller hur, det måste ju vara därför....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0