wellwell....

Har egentligen inget vettigt att skriva men känner ändå för att delge något.

Idag känns om en grå dag, min sambo åker iväg efter en otroligt kort helg! Vi har haft ännu en bra helg, förutom när han skrek åt mej i telefonen mitt i dusch byggandet, men det har jag förträngt ;)

Skämt å sido, vi har haft det mycket bra, han har börjat inse att det finns en bebis i magen och att jag inte bara är fet. haha!

Idag kom J förbi, nu har han OCKSÅ börjat påpeka hur stor mage jag har. Haha och i och med detta så kommer jag endast iföra mej stora hood tröjor. haha!

Skoja bara har faktiskt insett att jag nog faktiskt kommer att sakna att folk tar mej på magen och frågar mej så mycket om när bebis kommer, vet vi könet o.s.v centrum är ju aldrig fel plats att vara på. mina 15 min i fame! eller ja 9 månader, men de är ju nu de syns och folk frågar.

När bebis är född kommer dom ju bara bry sig om bebisen! hehe


Kommentarer
Postat av: malin

ja ta vara på tiden nu när vi bryr oss om dig. haha, när bebisen kommer så kommer h*n vara i centrum! :)

2009-12-06 @ 17:07:33
URL: http://apriiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0