avundsjuka

okej idag är det en FANTASTISKT BRA DAG!
jag är pigg, jag slutar tidigare det är helg. Can't get better!

jag tror att jag är piggare för att det faktiskt är ljust när jag går till jobbet, det känns helt undebart!
Igår testade jag också att sätta radion som alarm istället för det förbannade pipande ljudet som gör att jag vill ta fram en bultsax och klippa av öronen på mej själv.
Vaknade ganska så lätt, med lite puff från min älskade sambo som jag blev lite förbannad på.
Tack honey!

Nu har jag annars bestämt mig för att sluta klaga på monarkin, jag tror jag tagit det en aning för långt, jag är nog bara avundsjuk för att ingen ropar
- kronprinsessan, toapappret är slut, kan du komma med en rulle?
Eller....
- jag älskar dig kronprinsessan.

Mmm, det är nog bara avundsjuka. Jag måste fan sluta vara så avundsjuk på folk.
jag duger som jag är....







Gick ni på det där.....
Näe, inte jag heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0