drama

okej, min kära sambo kommer nog inte bli glad över att jag skriver om detta drama, men kan ju hoppas på att han inte läser längre, det har iaf inte känts så.

För er som inte känner mej, så har R och jag en väldigt olik syn på saker och ting. Spara och slösa är ett typ exempel. Med R är det snabba puckar medan jag hellre skyndar långsamt.

Nu har renovering av badrummet kommit på tapeten, vilket gör att oj vilka två läger vi är i just nu!
Han hade först siktat in sig på ett bubbelkar, men även med dusch, med tv, det var ozonregn, det var radio, telefon (allvarligt, vem vill prata med mej när jag duschar?) och allt annat high-tech man kan tänka sig.
Det ska slås ut väggar, och klinkers i hela altet o.s.v. Det kostar pengar som tusan!
Vilket inte oroar R något alls, det löser sig är hans filosofi, medan jag är oroa dig tills du dör innan vi tar ett beslut.

Hur som haver så står vi still, jag ska tänka igenom allt har jag sagt.
och trots våra två läger, och att vi ALLTID pratar olika språk, så är han min R, och en fantastisk människa, när han inte är butter ;) Ville bara klargöra det!

By the way, det verkar som att matta 3 vinner tävlingen!
Puss på er för imorgon är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0