kronprinsessa

okej, har funderat på det här med monarki, att vi har kungar, drottningar och prinsessor, för min del förknippar jag det med sagor och prinsessan på ärten. Inte på silvia och gänget!

Vad gör dessa människor så speciella? Dom föddes in i någonting, det hade lika gärna kunnat vara jag.

Fördelar med att vara madeleine är ju kändisskapet, (oftast positivt iaf), hon kan i princip handla vad hon vill. Hon är i princip älskad av alla, resa en massor o.s.v

Nackdelen, stackars sessan kan ju inte ens röka utan att det slås upp i pressen, låt flickstackarn röka om hon vill, varför måste hon ta hänsyn till svenska folket, hon är/varit ung precis som alla och alla vet att tonårsrevolter kommer.
Varför måste hennes revolt vara att ta fel bestick och inte rökning som alla andra unga människor.

Skrota kungafamiljen, dom är inte ett dugg bättre än jag!
Dom hade bara turen/oturen att födas med "blåa anor"

Eller stackars Victoria som inte ens får ha hemma pojkvännen på julafton, HERREGUD! vem bryr sig? Vem säger att dom inte får det, det är patetiskt"
Eller hur??



 
Kolla tuttarna, men stackarn, vad har hon på huvudet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0