nyinflyttad

jag må vara nyinflyttad här på denna blogg, men en van bloggare sen finest.se.

Tänker inte berätta så mycket just nu vem jag är, för er nya läsare.
Utan jag hoppar på kvällen direkt

Kvällen tillbringades hos E, där vi kollat på postkodmiljonären där E är såå lycklig för att alla gamla tanter vinner pengar och volvo. jag går inte på det, men någon annan hade gjort det.

Dessutom hittade vi webbcame på datorn vilket gjorde att jag nästan kissade på mej, och jag krälade på golvet... av skratt då naturligtvis.


Vi lekte lite gangsters...



Lite mer gangsta...


Tack Ewis för all hjälp med bloggen, det hade aldrig gått utan dig!

Nu måste jag sova, för imorgon är det pulka åkning....
Se upp i backeeeeeen..... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men.. vart ligger du o krälar av skratt?? Vill ju se!

Förrresten, välkommen hit ;)

Halka lugnt i morgon.

Kram

2009-02-14 @ 01:56:06
Postat av: Kia

Det var från mig ;)

2009-02-14 @ 01:56:44
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0