Sorry!

jag har lämnat in min dator på reparation, tydligen allt detta flimrande på skärmen är inte normalt!
Så nu är man naken i cirkus 3 veckor, förstår inte hur lång tid det kan ta, så jag ber till någon slags datagud att skynda på med just min!
Därför när man har massor att göra på jobbet, så hinner jag inte blogga! :(

Idag är det tisdag vilket betyder aktivitet, det vill säga simning och bad! Ser jag fram emot, eller inte just nu, just nu vill jag krypa under en sten och aldrig komma fram!
Hälsosamt jajemen!

Nej tillbaka till slaveriet, för det är precis vad det känns som, FAN vad jag längtar tills jag blir pensionär!

jag vill passa på att ber om ursäkt för det som hände, det blev en ren soppa och jag är tusen och tusen gånger tusen jätte ledsen för att det blev så här! Hoppas att du kan bli glad på mej igen ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0