till alla blondiner!

En riktigt bra historia kommer här!

En blind man går av misstag in på en lesbisk bar.

Han sätter sig på en barstol och beställer en drink.

När han har suttit en stund ropar han på bartendern:" Hörru vill du höra en blondinhistoria?"


Nästan genast blev det dödstyst i baren.

Med en mycket djup stämma, säger kvinnan som sitter bredvid honom: "


Innan du berättar din historia, så vill jag informera dig om några saker, bara så att du vet:


1 - Bartendern är blond tjej.

2 - Utkastaren är blond tjej.

3 - Jag är 1.95 lång, väger ca 120 kg, är blond och innehar svart bälte i karate.

4 - Kvinnan som sitter jämte mig är en blond tjej hon är proffstyngdlyftare.

5 - Kvinnan som sitter på din högra sida är en blond tjej hon är proffsbrottare.


"Nu min herre tror jag att du ska tänka över mycket noga, om du fortfarande vill berätta din historia".

Den blinda mannen funderar ett kort ögonblick, sen skakar han på huvudet och säger,


"Näe, tror inte det, verkar jobbigt att behöva förklara den fem gånger."

Rolig, eller hur!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha mycket bra! :) Tur man inte är blond längre ;)

2009-02-18 @ 14:50:51
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: miss liiie

hahahahah fi fan va bra hoho jag dör

2009-02-19 @ 04:37:24
URL: http://www.finest.se/missliiie
Postat av: Linnsan

hahahahahaha så sjukt rolig

2009-02-19 @ 14:41:40
URL: http://osterberglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0