bennan och jerran

God eftermiddag!
Nu sitter jag på jobbet, har tusen saker att göra. Det jag helst skulle vilja göra dock är asolut inte arbetsrelaterat
jag skulle helst vilja gå på stan med R och hans syster och hennes pojkvän.

Istället så sitter jag här och slavar och längtar OM MÖJLIGT ännu mer till min semester. visserligen är det ju dåligt väder här nu, så det är ju en liten tröst!

För övrigt har alex Schulman blivit pappa, har hela tiden trott att det var en pojke som skulle få namnet Charlie, men snacka om förvåning när det inte alls var en kille, utan en tjej!

Man ser man ser...

Framför allt längtar jag också till min ben och jerry glass, eller en godispåse! Så finns det någon vänlig själ som har tänkt åka förbi mitt jobb, kom gärna förbi med en liten påse till mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade jag inte varit så dålig idag så hade jag gjort de...

2009-07-06 @ 15:08:55
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulle dig =)

2009-07-06 @ 16:33:38
Postat av: mia

gud de där glassarna e ju svindyra.. tänk om man får tag på en smak som inte e go!!

2009-07-06 @ 18:10:43
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0