bottenlös

God eftermiddag!

Idag är en bättre dag, av många anledningar.
1. Det är lite finare väder
2. jag har mitt headset så nu kan jag börja göra allt jag ska
3. Det är so you think you can dance ikväll.

Nackdelen är idag att jag verkar inte ha någon botten, har ätit en tallrik med gröt och jag är inne på mitt tredje knäckebröd och min kollega ger mej ilskna blickar för att jag äter på arbetsplatsen ;)

Åt nog inte tillräckligt igår, ostbågar mättar inte så bra som jag trodde. MEN de är ju SÅÅ gott!

Det löser sig gumman, ibland förstår man inte alltid andra vad dom säger och vad dom tycker. Det är bara att inte ta åt dig och låta henne stå på egna ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0