hypokondriker

Den första kommentaren jag får är: 
Ni har försäkring va!?

Skit i försäkringen, skit i pengarna. min kisse är sjuk och är ledsen!! Hans stora dammvippa till svans hänger och släpar i golvet. Han mjauar ynkligt och jag gråter nästan när jag tittade på honom.

Eller ja han mjauade ynkligt ska jag väl säga, för halleluja, svansen är uppe i luften igen! Därför är den nog inte bruten!

Trot allt min kisse är hypokondriker, först spydde han över hela lägenheten, väl hos veterinären så slutar kissen spy och gör oss typ 2000 kr fattigare.
Nu när det är semester och man ska spendera pengar, nej då ska kissen försöka få oss att åka in med honom till djursjukhuset igen och göra oss fattiga.

MEN DEN GUBBEN GICK INTE!
Haha, den som väntar han ser!

Kommentarer
Postat av: mia

Ja de var ju inte riktigt så jag menade men du tolkar ju allt jag säger som negativt.. de e väll ännu mer synd om kissen om man inte har försäkring och kanske inte har råd med dyra vetrinär kostnader. vet ju själv hur de var när idde bröt benet o bara operationen gick på 12 000 kr och med alla summor som tillkom sen vågar jag inte drömma hur de hade gått om man inte hade haft försäkring..

2009-07-22 @ 16:04:28
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: mamma

Är ni säkra på att den inte är av, trots allt? Får ni klämma på svansen? Låter ju positivt att svansen är uppe igen!! Han kanske bara vrickade den hahah

2009-07-22 @ 16:40:11
Postat av: sedorika

vadå tolkar allt som du säger negativt. Det var denna grejen!

nej mor den är inte av, eller ja tror inte det. jag jobbar du så ja har inte kunnat kolla. Men den är uppe iaf, så ett gott tecken mot hur det var i morse!

2009-07-22 @ 17:03:09
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad har hänt med svansen, vet ni det? Vi kommer att fira mormor nu på söndag vid 5 tiden!! Kan du komma?

Vi står för present, köpa bara en blomma och ett kort

Puss

2009-07-22 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0