Med buller och bång kom jag för 24 år sedan till världen

God morgon!
Eller eftermiddag är det ju nu!

Idag är ingen vanliga dag som man brukar säga.
Idag firar jag att jag är ett helt år närmare pensionen.
Grattis till mig

I present har jag fått
en spikmatta av R
Pengar av mina föräldrar
presentkort på Gina av min stora syster!

För övrigt har jag inte gjort så mycket av dagen, det åskar som fasen ute. Hela himlen är mörk och det dånar varje sekund av varje minut. Det kommer blixtra vilken sekund som!

I like it, med samma buller och bång som jag dök upp i denna värld. Passar perfekt på min födelsedag!
Ja menar, det är ju inte för intet som det var en sprick i grunden i vårt gamla hus, eller hur mor!

Nej nu ska jag fira lite till, med en cola!  =)

Puss och kram!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :)

2009-07-04 @ 13:58:07
URL: http://lookielaysen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Grattis Grattis :D

2009-07-04 @ 16:05:45
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Mamma

haha Sprickan hade nog inte så mycket med din födelse att göra!!! Det var nog mera ditt skrik =)

Ha det bäst

2009-07-04 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0