Rockigt värre

När jag nu har massor på jobbet att göra, och själva inställningen till allt detta är bara pust och pina.
Så har jag nu lagt in en massa musik på min telefon.
Vilket gör nu att jag känner mej som en duracell kanin.
Jag sitter och mimar och gör säkert ett o annat ljud ifrån mig som jag inte borde.

Men musik gör mej så jävla glad!
Just nu har jag kryptoniet med 3 doors down.
Sån skön låt som jag förknippar med hönsan.

Hönsan är jobbet som gud glömde.
Det var slitit, det var äckligt, det luktade förjävligt, det var dammigt, varmt men även ibland roligt.
Vad gjorde man?
Man gick i stora salar, bland typ 15.000 hönor, plockade ägg, plockade upp hönor som dött, man fick döda hönor om dom skadat sig och låg och led. Vi kollade naturligtvis att foder och vatten fungerade som de skulle.
Stod även i packeriet och packade äggen.
Slitit jobb, men även roligt!

Just denna låten kryptonite gick jag och lyssnade på när jag jobbade där. Den fick mig alltid på mycket gott humör!

minnen, dessa minnen... (jaja ja är ju bara 24 =)

Kommentarer
Postat av: Kia

Det är inte fel att humma lite när man lyssnar på musik!! :)

2009-07-08 @ 15:11:45
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0