varm choklad..

Idag är det tisdag, innebär att det är so you think you can dance! Min all time favourite!
Synd bara att det går så sent! Jag är helt slut kl 10 numera! INTE likt mej alls!

Igår när jag kom hem, gick jag till konsum R och jag skulle laga mat. Vilket inte skedde. Dom var istället hemma hos J och höll på med badrummet. Men drack öl gjorde dom absolut inte!

Så istället hoppade jag i badkaret och mös lite i det varma vattnet. Kl nio började lip stick djungle, så med en kopp varm choklad och tv så somnade jag rätt bra efter kl 10.


Ikväll ska jag träffa C, hoppas hon är inställd på dans programmet. Visserligen vette tusan om jag är med henne kl 10. ska nog sätta mitt program på inspelning för jag är sjukt trött redan nu =)

Nej back to work. har slängt i mej en stor tallrik gröt och en banan, så nu är jag fit for fight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0