Förändringar, mycket till det bra

Igår när vi ska lägga oss så skulle jag massera sambon. Snällt!
dock med en mindre baktanke, om jag masserar/kliar han på ryggen, så får jag ha på tv:n.

Konstigt men sant, han kan inte sova med tv:n på, jag kan inte sova med den av. HAN vinner alltid när vi lägger oss samtidigt, men har nu kommit på den briljanta idén att om jag "gör ngt för honom" (shit vad snuskig fantasi jag har) med göra menar jag att klia han på ryggen. Då eventuellt somnar han och jag kan ha tv:n på.

Båda är nöjda!
Kompromissa, vi blir bättre och bättre på det!

Egentligen var det inte det jag ville, igår, när jag dock var tvungen att stänga av tv:n (lyckas ju inte alltid), låg jag och funderade på min blogg. Det händer ju absolut INGENTING i mitt liv som är värt att skriva om.
Men ju mer jag funderade på så kom jag på att det har skett en hel del i livet, senaste 6 månaderna.

Jag dumpade en "så kallad vän"
jag har hittat 2 superduper bra vänner, helt oväntat!
Hittat tillbaka till en annan vän som jag umgås mycket med.
En annan mycket god vän har blivit mamma, ännu mer oväntat! :)
En syster är gravid!
Blivit mycket jobb på senaste tiden, mycket förändringar där
Snart åker jag utomlands vilket är roligt!
Jag har fått en ny kisse (Baloo)

Säkert glömt en hel del, men se så mycket som skett!


Kommentarer
Postat av: Malin

nu var du duktig! :)

2009-06-02 @ 14:31:02
URL: http://apriiil.blogg.se/
Postat av: mamma

Där ser du Emmi, det händer saker hela tiden =)

Nervös inför resan?

Hur har det gått med reskassan?

Puss

2009-06-02 @ 18:48:16
Postat av: tekå

ööö jag väntar ju på en kul bild jue...

2009-06-02 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0